Donnerstag, 2. August 2012

Hidden Treasures

Okay, es ist voll billig, aber ich wollte, ich musste einen Platz wegen meines Lampenfiebers finden, auf dem ich in bester Ruhe Outfitfotos machen kann. Doch ist es mir gelungen, mir den einzigsten Ort auszusuchen, wo in jeder Minute ein verdammtes Schiff entlang fuhr :D Es gab auf dem Bord nur etwa einhundert Menschen, natürlich hat mich niemand so richtig angestarrt :D Es ist eigentlich mein zweiter Outfitpost, und ich bin so begeistert, obwohl mir das vorige Photoshoot viel besser gefallen hat. Ich hoffe, es gefällt euch trotzdem :) ;)
Übrigeeens habe ich zuletzt Vogue gelesen und habe so ein süßes Interview gefunden, das ich um jeden Preis veröffentlichen muss :) 

„Olivier Theyskens: Bist du mir noch immer böse, weil ich dir mit meinem Kleid die Gala zur McQueen-Ausstellung im Metropolitan Museum versaut habe?
Aimee Mullins: Böse? Ich fand es eine geniale Idee, Neopren mit Laser zu bearbeiten und mir daraus ein Kleid zu nähen. Es sah spektakulär aus, und alle Freunde von Alexander sagten mir, dass sie kein Kleid gesehen haben, das zum Anlass besser gepasst hätte. Sogar Sarah Burton, die neue Chefdesignerin von McQueen, war begeistert. Alle Gäste trugen diese Coutureteile, und als sie an mir vorbeigingen, meinten sie: Brennt es irgendwo?
Olivier: Alex hat vom Himmel aus zugesehen und sich kaputtgelacht, wie Jennifer Lopez neben dir stand und die Nase rümpfte!”

Kommentare:

  1. wow, u look gr8! n u'hv awesome legs! damn! ;) I invite for new post

    AntwortenLöschen
  2. Lovely photo's and outfit! I so wish I was there right now! The weather looks amazing :)

    indiansummeronline.blogspot.co.uk X

    AntwortenLöschen
  3. Your pants and shoes are amazing :)

    AntwortenLöschen
  4. Richtig geiles Outfit! Und dein Piercing ist auch total toll :)
    Toller Blog :) Die Fotos sind richtig schön geworden! Schau mal bei mir vorbei wenn du Lust hast <3

    AntwortenLöschen
  5. i'm dreaming about these pants!! you have cool edgy outfit!like it!

    AntwortenLöschen
  6. What an amazing blog you lovely girl :) You are so beautiful, these shots are incredible!

    You left the most lovely comment on my blog, I really really appreciate it when people comment on my posts and visit my blog. So thank you ever so much! :D

    I just wanted to say your blog is inspirational and just full of amazing things, I'm following you, of course! :)

    Love, Kate xxx

    www.stylecoke.blogspot.co.uk

    AntwortenLöschen
  7. NAGYON jó!:) én is most gondolkoztam h megvegyem a gatyát :D

    AntwortenLöschen
  8. Where are you? It's so pretty! I also really like the combination of those pants and those shoes :)

    Thanks for following my blog! I followed you back, of course :)

    xx,
    LLE
    http://living-learning-eating.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  9. hey :) my blog today about a new post. You must to see this you don't have a choice xD
    Thanks for spending time on this comment sweetie :)

    AntwortenLöschen
  10. Check out Koma Unwind:
    https://www.facebook.com/KomaUnwind
    And of course me:
    http://missbitchxox.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  11. I also follow you! thanks for following my
    your photos are too cute!
    kisses ♥

    AntwortenLöschen
  12. Love your collar, so pretty! I'm following you back <3

    sartorialconnoisseur.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  13. Thanks so much for your comment on my blog!! Gladly starting to follow you via GFC and BLOGLOVIN! I'm on all these sites too!!! If you want we can follow each other!!! it would be a pleasure!!!
    TheSparklingCinnamon BLOGLOVIN
    THESPARKLINGCINNAMON <3
    JOIN ME ASO ON FACEBOOK IF YOU LIKE! TheSparklingCinnamon FACEBOOK PAGE

    AntwortenLöschen
  14. so cool!! i really love your photos, your blog is so sweeeeet

    AntwortenLöschen
  15. Amazing look, dear~ Love the details )
    Thank you for your lovely comment in my blog, dear~! ) Yours is so nice and full of interesting ideas, so yes,
    I will be happy to join it immediately~! )
    waiting for you in mine - hope we will be friends :)
    Keep posting~! )


    Olga
    http://www.myblondegal.com/

    AntwortenLöschen
  16. I love your shoes!) Thank you for your comment!) Following you too) kisses)


    http://www.lazyheelsblog.com/

    AntwortenLöschen
  17. Amazing look! Earrings are perfect!
    Stop by sometimes :)
    Wanna follow each other? :)

    http://dare2wear.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  18. Nice outfit, you look really beautiful. Thanks for visiting my blog and I follow you. Hope you'll follow back.. X

    Whiteperla
    www.whiteperla.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  19. <3 the jeans & shoes! Beautiful look.

    XOXO
    -Daisy Nguyen from PS BANANAS fashion blog:
    http://psbananas.com

    AntwortenLöschen
  20. Love your jeans and your blog! I am a new follower :)

    AntwortenLöschen
  21. Love the outfit!!!!
    following you now :D
    xoxo

    AntwortenLöschen
  22. aw thanks for stopping by and for your sweet comment :) I absolutely love your outfit and all those pretty pictures :)
    Newest follower!

    Hope you had a lovely weekend!

    AntwortenLöschen
  23. I love your look :)
    I don't understand what you say in your post but I think that you have a great style and I will follow you.
    You're German? I tried to learn german in school, but I admit, I'm such bad in that. I even feel embarrassed because I really don't understanding one single word :(

    xoxo

    AntwortenLöschen
  24. You have very nice pictures in your blog! Sehr schön!! :)

    AntwortenLöschen
  25. Your Blog is cute ♥
    If you have time you can also check out my blog,
    I just shared Buck the Bank Holiday I would love to hear your comment about the shoes.. Thanks Dear

    XOXOXO

    AntwortenLöschen
  26. your blog is absolutely gorgeous(((:

    Wanna follow each other? let me know: follow me and I will follow you back!

    xoxo

    AntwortenLöschen
  27. Hey hast du vlt. lust auf gegenseitig Folgen?? Würde mich freuen!
    http://daskatzenauge.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  28. Amazing look.
    I like your blog.. Maybe we could follow each other?*

    AntwortenLöschen
  29. Hey :) thanks for your sweet comment and following me! I am now your follower as well!

    xo,
    http://joellespassionfashion.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  30. Love your outfit!!! And your pictures are beautiful xx

    Marla
    www.trendstruck.com

    AntwortenLöschen
  31. awesome outfit!! <3 i like pink shoes!! they r so cool!!!

    AntwortenLöschen
  32. Hi dear :) i´m now following you as well! do you also wnat to follow each other on bloglovin'? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt

    xx

    AntwortenLöschen
  33. very nice style i have to say! i'm following u babe! ;)

    AntwortenLöschen
  34. Loved the outfit! So cool!
    xoxo
    http://shinigami-u-openingmymind.blogspot.pt/

    AntwortenLöschen
  35. Ich finde deine Fotos toll, besonders diese Serie und bin sehr gerne eine neue Leserin!

    http://lookaroundtown.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen