Montag, 30. Juli 2012

Mediterranean Blue

Uuuuuund jetzt komme ich mit den allerersten Fotos vom kroatischen Meer JAA! Ich hatte so eine tolle Zeit, ich brauchte es so wirklich. Egal, ob es Ferien gibt oder nur graue Alltage, eins ist sicher: zu Hause gehe ich mir selbst auf die Nerven, und dann habe ich keine Ahnung, wie ich aus dieser "ungarischen Narkose" rauskommen sollte. Aber diesmal bin ich sooo richtig fett rausgekommen, dass ich kaum heimfahren wollte :D Okay, ich will immer kaum heimfahren, was das Zeug hält...Haha, ich erinnere mich, als wir aus Deutschland auf dem Weg nach Hause waren, ich hatte so richtig scheiß Angst, ich wollte gar nicht über die Grenze durch...Und als wir die Grenze passierten, habe ich nur geheult und geheult und geheult :D Wie ein Vollidiot, das sag ich euch! Dann bist du immer wieder verliebt und du kannst nichts dagegen :D 
Wie es zu sehen ist, gab es dort eine Menge Sonnenuntergänge, Schiffe und...Wasser? :D Ich bin nicht gerade dieser Beachy-Sexy-Girl-Typ, trotzdem ist es mir ganz gut gelungen, an dem ganzen Tag nichts zu machen...Bis auf Fotofotofotofoto :D Ich weiß, dass es viele Menschen gibt, die ihnen nicht leisten können, auf Urlaub zu fahren, deshalb bin ich meinen Eltern sehr dankbar, dass sie mich ab und zu auch mitschleppen...Urlaub mit der Familie ist immer zu lustig...lächerlich...ja manchmal lächerlich, aber auch lustig. sehr lustig! Bleibt kalt Nordies und follow me on Tumblr too ;)

Kommentare:

  1. Amazing photos! Is it your hometown? Thank you for your sweet comment on my blog. You have a great blog and I'm Following you now!
    http://2petite.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. hi girl thanks for visiting and commenting on my blog, I will try to make my entry in two languages ​​lol. I'm your follower 836, if you can do the same,
    I love your blog and the bracelet I liked a lot,

    greetings and kisses

    http://monlouif.blogspot.mx/

    AntwortenLöschen
  3. Die Photos sind wunderschön, Kinga! :) "Mein Lieblingsbild" ist die 7. Schön, toll, wunderbar!!! :D

    AntwortenLöschen
  4. Sehr schöne Bilder.
    Schau doch mal auf meinem Blog vorbei:)

    http://fashioncupcake-sinchen.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  5. Nice pictures ! they remind me of my own holidays :)
    i'm following you, waiting for you to follow me now hehe !
    Thanks ;)
    http://ilovemalebitch.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. Thank you for your visit, i follow you too.

    Nice post.

    Kisses

    AntwortenLöschen
  7. I am following you back ^_^ Keep in touch <3

    Love
    Apurva
    http://kalapalette.blogspot.in/

    AntwortenLöschen
  8. me ha encantado tu blog, desde hoy te sigo! te invito al mío y si te gusta te espero como seguidora :) muak guapa
    http://imagenshopper.com

    MªJosé Fernández

    AntwortenLöschen
  9. gorgeous gorgeous photos!!! this place is amazing!!! i LOVEEE your gold spike bangle!!!

    AntwortenLöschen
  10. love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  11. Hi! I really like your blog, your photo's and content you post are just so great! I really hope we get to know each other as I will be visiting your blog often! Feel free to stop by my blog! I just started it yesterday :).

    Ziqqua.blogspot.ca

    AntwortenLöschen
  12. beauuutiful photos! already following you girlie! xx

    AntwortenLöschen
  13. I love it this photos, and your blog, it's very cool,
    I follow your, of course :
    I hope you visit!
    XX
    http://twiggy-violence.blogspot.com.es/

    AntwortenLöschen
  14. What a beautiful photos!
    I really really really like it!
    Amazing :) your blog is so cool :)
    Maybe you can take a look on my blog too in your free time? Kisses :*

    AntwortenLöschen
  15. Owow, rendered speechless! That hillside dining looks divine! I'd kill to trade places with you for a sec...SoCal experiencing this terrible heatwave, really wished I were by the water...ahhhhh love it!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture Blog

    AntwortenLöschen
  16. I was in Croatia too! I came back week before :)

    AntwortenLöschen
  17. Love your blog!!!! It has great content :) I follow it!!

    Kiss!

    http://annasmirror.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  18. gorgeous pictures!!
    love being on the sea <3

    xofemke.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  19. I wish i live here!!! ^_^
    It's amazing the place..
    www.elaine-ashire.com

    Do come by say hi sometime!
    Just became a new follower of your blog,
    hope you can support me too! ^_^

    Luv, Elaine xx

    AntwortenLöschen
  20. wonderful pictures!! i like your outfit!! especially the golden spike bracelet! <3

    AntwortenLöschen
  21. hi ı have those bracelets as well from Topshom.. Love them :) I follow you as well.. Kisses

    AntwortenLöschen