Donnerstag, 5. Juli 2012

I forgot to say goodbye

"Eines Tages gehe ich weg. So weg, dass du mir nicht mehr folgen kannst. Ich lasse keine Spuren hinter. Ich gehe, bis ich nicht mehr weiß, wo ich bin. Ich atme tief ein und lache wieder. Ich verstecke mich im Wald, lebe mit einem Haufen Wolf zusammen. Ein Koffer voller Hoffnungen. Das ist alles was ich habe. Ich atme tief ein, und ich spüre die frische Luft an meiner Haut, bevor ich davonlaufe, mache ich ein paar Schritte rückwärts. Dann gehe ich fort. Ich erreiche das Ende der Welt, von dem du so viel gesprochen hast. Ich versuche daran zu erinnern, was noch keine Lüge war. Ich hatte ganz andere Vorstellungen, aber es ist besser, als nichts."
I swim too far, fly too high
I forgot to say goodbye
I read your book with my eye
it was fun, but still I cry
I throw it out, in your head
keep it there, while you're sad
Photo by Anna

Kommentare:

  1. Wow, you look so great! I love this royal-blue on you and the red hairband is also pretty!


    Xx, Saritschka.

    http://saritschka.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. I dear, thank u so much for your sweet comment! I'm now following u back ;)

    AntwortenLöschen
  3. Ты очень красивая)

    AntwortenLöschen
  4. now following u girl! love the top!

    can't wait to see you on my blog!
    www.faashiongeek.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  5. Ich bin gerade auf deinen Blog gestoßen, der ist einfach unglaublich gut!!!
    Liebste Grüße, LMP

    AntwortenLöschen
  6. thanks for your lovely comment and for following me! i'm following you back :)


    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  7. the blue shirt is very nice
    kisses

    http://www.iloveshoppingwithfede.com/

    AntwortenLöschen
  8. toller Blog !!! :)
    und das outfit erst :)!! wirklich toll :)
    danke für deinen Kommentar :) bin jetzt Leserin :)

    Liebe Grüße♥

    AntwortenLöschen
  9. I love your outfit and that super sweet ribbon in your hair.Love your vintage looking bag with that gorgeous colourful print and I specially love your statement necklace.
    Following your fab blog for more style inspiriation,wow im your 700th follower :D hope you have a lovely weekend x

    AntwortenLöschen
  10. Great vintage style, dear! You look amazing!
    Now I'm following you back with many pleasure!

    xoxo,
    Vicky.

    AntwortenLöschen
  11. amazing outfit and combination, we love it!

    <3

    ps. you can win some awesome 4EVER WITH EVERYONE bracelets on our blog now!

    AntwortenLöschen
  12. An all meine Leser '' Dare to dream'' war beim alter blog
    der hat nicht ganz gezündet also mach einen neuen versuch
    und habe einen neuen Blog erstellt ich würde mich freuen wenn
    du vorbeischaust ! :) Lg Antonia

    AntwortenLöschen
  13. super cool! love the necklace and that bow in your hair is adorably sweet detail!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  14. thanks for stopping by, happy to follow you back!

    AntwortenLöschen
  15. Love your statement necklace! It adds the perfect touch to your blue blouse!

    katiesbliss.com

    AntwortenLöschen
  16. i love this combination. the necklace looks awesome with that blouse

    AntwortenLöschen
  17. Awesome blog! Beautiful text! I adore your blue shirt, your bag and the necklace, really really cool!
    Thank you so much for your sweet comment and for the follow!!!! I’m following you back now on GFC (#707)
    Perhaps you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back! it's really easier to keep in touch<3
    Hope you have a wonderful weekend :)

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    AntwortenLöschen
  18. Great outfit, I love your style and the photos so much! Great blog and such an interesting post! I was wondering if you would like to follow each other? :)

    Also, there's a chiffon tangerine dress giveaway at my blog, it's so stylish, I think it would suit you perfectly!

    Let me know,
    Mary xo
    http://teenfashiondiary.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  19. Yes DARLING ! I FOLLOW U !! ^_^

    AntwortenLöschen
  20. Wow, cool photos!:) love the look :)

    AntwortenLöschen
  21. lovely shoot, adorable purple shirt!
    XO!

    AntwortenLöschen
  22. Wow, your outfit is great, especially I adore your shirt :)
    I'm following you now :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  23. I am following you!
    I really love this necklace with our outfit, I remember seeing it at H&M and so regret not buying it!!!

    http://adollwithoutstyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  24. You look gorgeous!and I love the statement necklace, what a beautiful piece! Thank you hun for your comment & following me. I follow your amazing blog back!

    Xx

    Alexandra

    www.fashion-bridge.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  25. hey,
    toller blog & tollen Style hast du !!!!
    Würde mich freuen wenn du bei mir vorbeischaust :) Vielleicht hast du ja auch Lust das wir uns gegenseitig verfolgen :) Würde mich freuen von dir zu hören !
    Liebe Grüße

    www.yuliekendra.com

    AntwortenLöschen
  26. heey danke für dein kommi , folge dir nun auch :))) liebe grüßßeee!!!

    AntwortenLöschen
  27. Cute look, I really love the accessories too! Please check out my blog when you can!

    ♥Lisalockhart
    [fashionablyfly.blogspot.com]
    [stylishstarlets.blogspot.com]

    AntwortenLöschen