Dienstag, 10. Juli 2012

Hier sind alle verrückt

Nach mir. So einen spaßvollen Abend hatte ich längst nicht. Ich brauchte ihn, aber so wirklich! Okay ich bin gleich viel zu viel erbärmlich schleimig und es passt nicht zu mir. Konkret zu sagen, lief alles sehr gut und ich hoffe, die anderen waren von meinem achtzehnsten Geburtstag auchso begeistert wie ich. Oder nur half. Mein Vati hat für mich eine elefantengroße Torte bestellt, als ich sie erblickte, kriegte ich 5Kilo plus. Und sie zu essen...Ihr werdet euch bewundern, aber es hat nicht viel Zeit gekostet, bis ich die ganze gefressen habe. Vielleicht hätte ich noch einen Rekord brechen, ich habe mich entschieden, nächstes Mal es mit der Stoppuhr festzuhalten. Wie viel ich zugenommen hatte, weiß ich nicht genau, weil ich zu dieser Zeit ständig lief :D
 Die Party war eigentlich als Hippie Rock Party bezeichnet, mit dazu entsprechender Musik, aber niemand hat sich besonders in Schall geworfen. Bis auf Bogi! Ihr könnt sie erkennen, das Kleid, das sie anhatte, passte genau zum Thema meiner Party, aber als sie ankam, und erblickte, dass niemand richtig als Hippie gedresst ist, hat sie fast in den Rock gemacht :D Und wir auch. Vor Lachen :D Es war so gut, ich war stolz, dass ich solche Freunde habe! Mit Kinderchampagner war es besonders bequem, wer würde überhaupt an seinem 18ten Geburtstag Kindersekt trinken? Gute Antwort. Ich. Und das Tütü, das Kristi mitgebracht hat, passte genau zur Farbe meiner Augen. Ich habe nachgedacht, dass ich meinen Stil wechseln sollte.
Alle haben mir viel Gutes gewünscht, nur eine Frage steht offen: was habe ich mir selbst gewünscht?

Kommentare:

  1. you are adorable! I'm a new follower :)

    AntwortenLöschen
  2. Cool photos! looks like you had fun and the cake looks yummy! :)
    Following you back!

    Amor GLAMOROZA

    AntwortenLöschen
  3. nice blog, thanks for comment, we can follow each other if you want.;)

    AntwortenLöschen
  4. wow your blog is so much fun! love your header/banner too:)

    http://canvasofculture.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  5. you look have so much fun:) mind to follow back?

    AntwortenLöschen
  6. Das sieht doch mal nach verdammt viel Spaß aus. (:

    AntwortenLöschen
  7. This are such a great pics ^^ Luv them
    Maybe we can follow each other?
    Let me know what u think about this

    http://gagcloud.blogspot.com/

    Kisses!

    AntwortenLöschen
  8. Wooow awesome stuff on your blog! Veryvery Inspiring to me!!

    Lovelovelove, Dilara from:
    http://saturdayswag-blog.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  9. Lovely pics!
    Thanks for your comment on my blog :) I'm following you now, but I don't see you among my followers :( try clicking on "join this site"!

    Rouge and Chocolate Blog
    Rouge and Chocolate Facebook
    Rouge and Chocolate Twitter

    NO ALL’ABBANDONO!

    AntwortenLöschen
  10. So geile Bilder :DD
    Nice Blog ! Greets from Berlin.
    Nelly from
    BronZingEyes

    AntwortenLöschen
  11. love these pictures and your blog! let's follow each other! xx

    AntwortenLöschen
  12. I really love your site! <3<3 lets follow each other

    AntwortenLöschen
  13. hi sweetie, lovely pictures!
    thanks for your comment on my blog,
    I'm following you back^^x

    AntwortenLöschen
  14. photos are dope!
    I have new post, wooot woooot, so if you're bored(again), check it out!
    http://fashion-babel.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  15. Thanks for the follow love! I'm following you back :) I love your photos, full of so much life and fun! Your makeup is super pretty too :)

    Love having gorgeous nails? Enter my International Butter London Giveaway!

    www.iwastakenbysurprise.blogspot.com
    xx

    AntwortenLöschen
  16. Such great fun photos!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a fab weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    AntwortenLöschen
  17. first time in your blog. It is so nice! Kind of sophisticated but also fun. beautyful photos! I want to pin them!
    keep on!

    prettynyummy.blogspot.com
    give us a "like" on www.facebook.com/prettynyummy

    AntwortenLöschen
  18. such a funny pics.. great post sweety! im your new follower,pls followed me too!

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  19. what a crazy and fun party! :D
    great pictures :3

    love * Monstros no Armário

    AntwortenLöschen
  20. Cool pictures, great outfits and the food looks yummy!
    Glad you had fun!!

    http://adollwithoutstyle.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  21. these photos are so funny :D your so pretty! amazing blog :D

    http://cheesypeasy.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  22. you look like you are having so much fun!! and i love the photography!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  23. this is a great post hun!! the photos are gorgeous. love your blog. i'll have a new outfit post up in the morning, if you get a chance to take a look, thanks!

    http://supposeishouldblog.blogspot.ie/

    AntwortenLöschen
  24. ur so pretty!!! n hahaa..look at u jumping and having fun all around! Nice :D

    Maybe you have time see my New post- Florals & Orange

    An exciting International Giveaway on my blog- Win a Pair of 3D Glasses :)

    Love
    Akanksha

    AntwortenLöschen
  25. Looks like you had a great time, such a cute pictures :)

    AntwortenLöschen
  26. thanks so much for your comment! i love your blog and photography! :)
    following

    AntwortenLöschen